STAPPENPLAN

HOE KOMT DE BUS BIJ JOU TERECHT OF HOE RESERVEER JE EEN INFOSESSIE? WE ZETTEN ENKELE STAPPEN OP EEN RIJ:

 

  1. Denk op voorhand goed na over wat je wil: Wat wil je reserveren? De valbus, de infosessie of beide acties samen? Wens je samen te werken? Met wie?
  2. Ga op zoek naar geschikte data.
  3. Specifiek voor de bus:
    Ga op zoek naar een locatie (met stroomvoorziening). Bedenk of je de bus bij meerdere huurdagen van locatie wenst te veranderen.
  4. Vraag informatie aan wat betreft de beschikbare data en uren via onze kalender.
    Info aanvragen kan bij:
    Ziekenzorg CM
    Daisy Celis
    Haachtsesteenweg 579, pb 40
    1031 Brussel
    T. 02 246 47 71, daisy.celis@cm.be
  5. Ziekenzorg CM reserveert een optie voor jouw gekozen data.
  6. Vanaf het moment dat de chauffeur en de begeleider, eventueel lesgever vastliggen, stuurt Ziekenzorg CM je een bevestiging en contract per mail.
  7. Je stuurt de bevestiging en contract ondertekend terug (eventueel samen met een bestelbon).
  8. Na ondertekening van deze bevestiging krijg je 30 affiches en 100 flyers per gehuurde dag toegestuurd, alsook enkele voorbeelden van persberichten. Zo kan je alvast promotie, voeren voor de Valbus. Extra affiches kan je bestellen aan 0,75€/stuk, extra flyers aan 0,50€/stuk. Als je ervoor koos om samen te werken, zal de regionale contactpersoon je contacteren.
  9. Voer promotie (d.m.v. flyers, affiches), verspreid het persbericht , verstuur uitnodigingen en kondig de valbus/infosessie aan in diverse activiteitenkalenders.
  10. Annulatie door de organisator gebeurt uitsluitend schriftelijk en minimum een maand op voorhand. Anders wordt het volledig huurbedrag aangerekend. Bij annulatie van de bus door overmacht van CM en Ziekenzorg CM uit vervalt de huurprijs en wordt er niets gefactureerd.
  11. Plaatsing van de valbus op de afgesproken locatie door CM en Ziekenzorg CM. Op dat moment is er iemand van de gemeente/organisatie die meehelpt. Een half uur voor het afgesproken einduur is er opnieuw een verantwoordelijke aanwezig. Zijn of haar telefoonnummer (liefst gsm) moet vermeld worden op het bevestigingsformulier. Deze aanwezigheid 's morgens en 's avonds geldt voor elke gehuurde dag!
  12. Het wisselen van locatie kan de dag zelf nog gebeuren of de ochtend nadien. De chauffeur bespreekt dit de dag zelf met de verantwoordelijke van de gemeente/organisatie.
  13. Geef overschot aan promomateriaal mee met de chauffeur of stuur het op naar Ziekenzorg CM, tav Daisy Celis, Haachtsesteenweg 579, pb40, 1031 Brussel. Zo sparen we papier!
  14. Je organisatie of vereniging wordt gevraagd een evaluatieformulier betreffende het project in te vullen. Dit kan via de post (Ziekenzorg CM, tav Daisy Celis, Haachtsesteenweg 579, pb 40, 1031 Brussel) of vul het formulier online in via de website. Er zal tevens gepolst worden of de samenwerking werd meegenomen in het communicatiemateriaal.
  15. Specifiek voor de infosessie:
    Ziekenzorg CM reserveert een optie voor jouw gekozen data.
  16. Vanaf het moment dat de lesgever vastligt, krijg je een bevestiging en contract per mail.
  17. Je stuurt de bevestiging en contract ondertekend terug (eventueel samen met een bestelbon).

RESERVEREN

 

reserveren daisy.celis@samana.be
T. 02 246 47 71